Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 15:31 - С парфюм на Бездна ;))
Автор: misteriavechna Категория: Хоби   
Прочетен: 7363 Коментари: 18 Гласове:
-8

Последна промяна: 19.08.2017 16:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 По- расово ценна  от парфюмите на "Живанши", които въпреки елитния си произход, оставиха петна по няколко от копринените ми блузки. По- сексапилна от  червения ръб на чорапите " Диор", разхожда нестандартнотворческия си чар, върху неоновите, задушливи жълтеникакви павета... Спусната от архангелите на Луцифер, в момент на благоразположение към елементаросмъртниците. Тънките токчета на нежнокаишковите сини сандалки хлътват в реновираните по землянски тротоари... Докосне ли дъжд, парфюмът добива удивително ухание примесено с цигарен дъх и какаов привкус. В тези моменти Бездната разширява параметрите си до безсъзнателност... Способността да обърква опияняващо съзнания, води до ревностно пристрастяване на блуждаещите  свободни радикали. Преследването влошава поличбите и засилва потъването...   Мистериите наблюдават с възхита, но не спира да ги мъчи един въпрос. Не знаят ли зверовете, че има датчици за дъжд, които се монтират на  поливните системи и пръскачките си отдъхват, когато вали? Нали и децата, на децата ще трябва да пият чиста вода? Хипотетично, поне.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Ще проверя за датчици! :-о
11.08.2017 16:09
Ще проверя за датчици! :-о
цитирай
2. misteriavechna - Милоо,
11.08.2017 16:11
ако не ти харесва, кажи да го свалям, че помпите се включиха.
цитирай
3. redabyss - Забравих да ти благодаря. :))...
11.08.2017 16:36
Забравих да ти благодаря. :))
Много е сладко. То си е твое- прави го каквото искаш. :)
Виж, че.можеш да пишеш хубаво! И другите неща са ти много хубави ! :-о
цитирай
4. misteriavechna - Ами
11.08.2017 16:59
без да ближа ушички, с ръка на сърце, казвам, че това, е като груба, вмирисана в обор ватенка, в сравнение с твоя Hot couture!
цитирай
5. redabyss - И аз не ти ближа ушичките! И ти каз...
11.08.2017 17:16
И аз не ти ближа ушичките! И ти казвам, че ми харесват стиховете ти- ВИНОВНА СЪМ! :))))))
Но веднага ще разбера случая с пръскачките и водата за децата на децата ни! Имам едни, които са монтирани преди 10 години и едни нови, от преди няма 1 месец на друго място. Въпреки всичко, извинявай, но Полюсът се топи. Водата я има в изобилие сега. Да не вземе да се изпари от язовира неизползвана? :-о :)))))

Гуш, Миси! :)))))
цитирай
6. misteriavechna - Ха- ха-ха,
11.08.2017 17:35
аз щото съм го овладяла положението мога да ти дам съвети за пустите пръскачки ;))) Искам обаче от тези новите ти рози :)))
Гуш- гуш- гуш :)))))
цитирай
7. milady - мисля, че сте сътворили с Ред...
12.08.2017 11:01
една образцова блогова колаборация..
от 24 ч се чудя какъв комент да постна..
аз бих нарекла нейният стил..автоматично писане
/ т.е..безконтролно, затова може би така ме..притегля и мен..
ето, това е дарба свише, Ро..
но, да не се отплесвам..
миссси, и аз съм изкушена, да видя нейни кратки разкази
имаш поглед, ти хитрушо..
пиша тук, защото..не мога да изтрайвам никакви рестрикции..
хубави почивни дни дружки..
докарвате ми и двете...,как беше...
емоционална асфиксия...ххих

Бездната разширява
параметрите си до безсъзнателност..
цитирай
8. redabyss - Шаци, някак скачам в Нагуала и за...
12.08.2017 11:23
Шаци, някак скачам в Нагуала и започвам да пиша! :-о Събирателната точка, обаче ми остава здраво вързана в Тонала, защото много го обичам. И как става това писане изобщо не ми е ясно! :-о

Миси, аз много мразя рози. Но точно тези ги харесвам. Вчера ми хрумна, че.може би ще застанат добре, но чак сто корена беше хипербола. Наистина сезонът е наникъде за засаждане, но истината е, че започнах да мисля за няколко(на едно място). А и усещам, че не ми се ходи по разсадниците в момента. :))))))
цитирай
9. katara - дааа,Скок..точно така...дифузия също..
12.08.2017 11:32
8. redabyss - Шаци, някак скачам в Нагуала и за...

Шаци, някак скачам в Нагуала и започвам да пиша! :-о Събирателната точка, обаче ми остава здраво вързана в Тонала, защото много го обичам. И как става това писане изобщо не ми е ясно! :-о

и какво следва
да се фокусираш към....
Безжалостното море на Вечността..
това е рядка гледка...
дерзай, Реди...
цитирай
10. misteriavechna - Затова ви обичам
12.08.2017 12:25
вас двете! Юле, твоят динамичен парфюм със съставките на най- силните експлозиви е любима закачка за обонянието ми! :;;)
Возенето по релсов обществен транспорт определено не задоволява никоя от нас. Имам множество алергии и лекарите ме посъветваха да се предпазвам от причиняващите алергени. Стереотипа ми създава нетърпим задух, а всевъзможните шаблони, форми и норми предизвикват тежки обриви по нежната ми кожа. Опита в житейското ми съществуване доказва, че заобикалянето на писаните правила носи повишена материална, и не само, продуктивност. Поради тези закономерности, и по решение на Общинския съвет, имам привилегията да живея в рая.
Реда, съкровище, благодаря за свежия въздух, обогатен солидно с кислород. Бронхите ми тържествуват! По отношение на розите, при мен също е неподходящ етап. Ще си намеря такива, искам да цъфтят до късно.
Целувам ви, котки такива :;;)
цитирай
11. redabyss - Дори напротив! Фокусирала съм се ...
12.08.2017 12:34
Дори напротив! Фокусирала съм се върху най- преходното, онова на което циниците злобно отричат стойностите. Да изброявам ли?- Секс, хубава храна, хубави дрехи, да кажем "власт", "слава", "престиж-уважение", още там хубави, преходни неща, които ги яде ръжда( след столетия) .......
Вечността няма защо да я мисля- много е имагинерна и не мога да я пипна. ;))))))



П.п: може да е срамно, но още не съм се возила в метро, а съм родена тук. :-о Ще ми трябва екскурзовод някой ден как се прави.
цитирай
12. анонимен - Дори напротив! Фокусирала съм се ...
12.08.2017 12:43
redabyss написа:
Дори напротив! Фокусирала съм се върху най- преходното, онова на което циниците злобно отричат стойностите. Да изброявам ли?- Секс, хубава храна, хубави дрехи, да кажем "власт", "слава", "престиж-уважение", още там хубави, преходни неща, които ги яде ръжда( след столетия) .......
Вечността няма защо да я мисля- много е имагинерна и не мога да я пипна. ;))))))

АЗ ЩЕ ТЕ ЗАВЕДА В МЕТРОТО.
Чу



П.п: може да е срамно, но още не съм се возила в метро, а съм родена тук. :-о Ще ми трябва екскурзовод някой ден как се прави.

цитирай
13. zzemela2 - https://www. youtube/watch?v...
12.08.2017 12:46
https://www.youtube/watch?v=Xx1RSj4biO4
цитирай
14. misteriavechna - Нали, не го
12.08.2017 12:46
разбираш буквално това с релсите, друго визирам аз?
цитирай
15. milady - Ред, а бе гениална Симплисита те преследва..
12.08.2017 13:01
нещо подобно на моята преекспонирана..Лудост..
миличка, Маговете затова са Магове..
те, вършат Чудеса насред Пустотата
на Реалността, понякога даже и в блога...
яйде,да ударим по още еднооо...кафе с мляко..
немска упорита..кохезия..
да ги.. ба..
в подредената Скука..
цитирай
16. thesccarletletter - велико!!!!!!
12.08.2017 13:04
https://www.youtube/watch?v=7wtfhZwyrcc&index=60&list=PL3oW2tjiIxvQ1BZS58qtot3-p-lD32oWT&shuffle=1216
цитирай
17. misteriavechna - И по- живописен
12.08.2017 15:14
прагматизъм, не бях срещала Редина! :::))))
цитирай
18. redabyss - Ами ТИ СИ ЕВНУХ. Аз с евнуси, които ...
12.08.2017 16:09
Ами ТИ СИ ЕВНУХ. Аз с евнуси, които пишат през фейкове никъде не ходя! Нъц! :Р :Р :)))))))

***

Миси, благодаря, но така виждам нещата за правилни. Не мога да разбера как е възможно две трети от човечеството да халюцинират нещо, наречено "духовен ръст", да вярват, че виждат чакри, енергии, аури, лотоси на дупетата и други ей такива работи.....Аз виждам само най- обикновени неща и "отгоре" ми говори само Звярът. :)))))))) И може ли да не му вярвам, след като го виждам :))))


***


Шаци, ами аз не съм магьосница, само самопровъзгласила се вещица в ширините на Блог бг. Но това беше преди 6 г. Сега съм сменила имиджа на бездна, буква и аленея с цвета на шрифта. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1160738
Постинги: 572
Коментари: 1674
Гласове: 1787
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол