Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2018 20:20 - В една Априлска Вечер....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1893 Коментари: 6 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всичко свети, свети...и земята, и небето....
image

image

image

image

image
Някои се напиваме от една такава малка биричка :)))
image

image

image

image

image

image

image

image
И извънземни се приземиха... ще ме отвличат?!
image
Тц, изплашиха се от една жена ;)))
image
И от любимия ми призрачен парк!
image






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Чудесни нощни снимки, Весе!
10.04.2018 22:30
Най много се впечатлих от лебедите. Не знаех, че спят на брега...
И хотела schweirzerhof е изумителен с разноцветните прозорци.
А колкото до бирата не видя ли че това е бира за мечки,
не случайно има мечка на картинката.
Тази година е юбилейна за пивоварната 180 години
и ще има ден на бирата с много бира, песни и танци
в пивоварната в петък 25 април от 16 часа.
Приятни забавления:)
цитирай
2. vesever - Краси, и аз се учудих на лебедите, ...
10.04.2018 22:42
Краси, и аз се учудих на лебедите, мислех, че се крият някъде. Една от любимите ми лебедки, която често храня, мъти на брега, но си е направила гнездо от много съчки, постлала си е уютно, тези дни ще я снимам и ще покажа.
Ами, бирата, толкова разбирам аз от бира, пък и ме почерпиха на едно парти, видях, че е малка и си рекох, че мога да я понеса. Обаче сериозно се напих, и беше много весело за всички, не само за мен. ))
Така, така, давай ми идеи, на 25. април ще съм там, но ще трябва после да ме носят до вкъщи...
Има панаир този месец в града, не запомних на кои дати беше, непременно ще искам да разгледам.
Благодаря ти, забавленията са много повече, отколкото очаквах, а и явно още предстоят...
цитирай
3. inel379 - И лебедите се наслаждават на нощта!
11.04.2018 12:28
Свети и в душата ти, мила,
че усет към красивото си съхранила.
А снимките говорят съвсем ясно,
че видяното е забележително
и........за смелите "напълно безопасно".:)
Светлина в теб и край теб!:)
цитирай
4. vesever - Инелка, прекрасно е, нали, всичко ...
11.04.2018 14:51
Инелка, прекрасно е, нали, всичко да свети, да е сияйно
И на красотите да се радваме безкрайно...
Благодаря ти!
Прегръдка!

цитирай
5. troia - Здравей, Веси!
12.04.2018 13:36
Много ми харесаха нощните ти снимки. Има някаква романтика с тези приглушени светлини и спокойни улици. Всичко уж е същото, а някак променено.
И недей рекламира много бирата им, че ми се допи сега.:)))
Важното е, че при теб винаги е купон!
Хубав и приятен ден ти желая!
цитирай
6. vesever - Кати, така е, романтично е нощем, ...
12.04.2018 19:37
Кати, така е, романтично е нощем, всичко свети, едно спокойно, мистично дори...и снегът по върховете се отразява, но няма как да го покажа..
Много ми хареса и пак ще се разхождам нощем, ...
За бирата, ми ще взема да донеса някоя бутилка, като се прибера, и ще се съберем край морето...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4061130
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16017
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол